Selasa, 13 Disember 2011

1433H-Melangkah Deras Memacu Blog Bermanfaat



Salam Perjuangan Sekalian,

BLOG : medium penerangan zaman maju
BLOGGER: mereka yang menggunakan medium blog sebagai alat penerangan zaman maju

Persoalan, Adakah anda seorang BLOGGER yang menggunakan BLOG?

Dalam isu ini, Penulis meletakkan suatu harapan dan saranan kepada diri sendiri untuk memperkasakan semula blog peribadi yang sudah usang ditelan zaman. Matlamat ini bersempena dengan kedatangan Awal Muharram 1433H yang dikira masih lagi "Fresh" dalam kondisi pemikiran masyarakat sekarang.




Seringkali kita terkejar-kejar dengan memasang azam tahun baru apabila tiba waktunya, tidak kira tahun baru Hijrah ataupun tahun baru Masihi. Tapi itu bukanlah persoalan besar yang perlu dibincangkan disini. Bagi Penulis sendiri, secara peribadinya, Penulis akan berusaha sedaya upaya untuk memperkasakan semula blog peribadi ini, supaya dapat memberi manfaat kepada semua manusia. Itulah matlamat Penulis untuk Tahun Baru 1433H ini.

1433H-Perkasa Blog



Blog perlu diupdate setiap masa, barulah dikira seorang Blogger yang berkualiti. Penulis mengharapkan supaya dengan kedatangan tahun baru 1433H ini mampu untuk menjentik hati dan kesedaran Penulis untuk meng"update" blog peribadi ini. Insya Allah.

1433H-Melangkah Deras Memacu Blog Bermanfaat

Ini bukanlah suatu kata-kata yang diistilahkan sebagai retorik semata-mata. Penulis meletakkan kata-kata ini sebagai semangat kepada diri untuk terus menerus menggunakan medium blog ini sebagai alat penyebaran maklumat yang efektif dan memberi manfaat kepada semua, dengan pelbagai fakta/bahan cerita/dll yang akan Penulis postkan dari masa ke semasa dalam blog ini. Semoga blog ini dapat memberi sedikit sebanyak manfaat dan kebaikan kepada semua pembaca dan followers. Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HAYATILAH...